طبس- سیدابوالفضل حقانی:دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان طبس با  گرامیداشت 27 اردیبهشت، روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت امروز تعدادی از مدیران روابط عمومی ادارات و نهادها و نیز خبرنگاران شهرستان طبس در امر خداپسندانه اهداء خون شرکت نموده اند.

مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری طبس، از روابط عمومي به عنوان هنر هشتم و دست آورد قرن بيستم ياد کرد و گفت: علي رغم اينکه نسبت به ساير علوم علم جديدي است اما توانسته است، رده‌هاي عالي علمي و آزمون و خطا را به سرعت طي نموده و در سازمانها و موسسات به عنوان وزنه اي قوي و انکار ناپذير جا باز کند.

"جواد زیبائیان" خاطرنشان کرد: به جرئت مي توان گفت امروزه هيچ موسسه يا سازمان بزرگ جهاني را نمي توان يافت که روابط عمومي نداشته باشد   و در ايران نيز دهها سال است که روابط عمومي با عناوين مختلفي در سازمانها و ادارات عموماً دولتي وجود داشته وموسسات خصوصي  کوچک و بزرگ نيز در 30 سال اخير به اهميت داشتن  واحدي به نام روابط عمومي در سيستم خود پي برده اند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان طبس با  گرامیداشت 27 اردیبهشت، روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت امروز تعدادی از مدیران روابط عمومی ادارات و نهادها و نیز خبرنگاران شهرستان طبس در امر خداپسندانه اهداء خون شرکت نموده اند.

وی افزود: این حرکت که در جهت ارتقاء فرهنگ و اشاعه شعار "اهداء خون، اهداء زندگی" صورت گرفت، بهانه ای شد تا یکبار دیگر روابط عمومی ادارات و سازمان های شهر و اصحاب رسانه، تأثیر حضور خود را در اجنماع و لحظه های حساس زندگی انسانها به ثبت رسانند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا